Subject: Julianus Inkasso OÜ tagasiside ja arvamus tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõule
From: Merle Laurimäe <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Marilin Reintamm - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Anu Müürsepp <[email-masked]>, "Krista Raudsepp" <[email-masked]>,Mihkel Veskimägi <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 11:52:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Julianus Inkasso OÜ tagasiside ja arvamuse tsiviilkohtumenetluse 
seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse 25.06.2025. a eelnõule.

-------------------------

Lugupidamisega
Merle Laurimäe
Tegevjuht
mob: +372 551 1433
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.julianus.ee/>

 <https://www.taust.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/julianus-inkasso/>

 <https://www.facebook.com/Julianus-Inkasso-O%C3%9C-162306720641719/>

Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne. Kui Te olete 
saanud selle ekslikult, siis palume sellest meile viivitamatult teatada ja 
kiri koos lisadega hävitada. Täname.

This e-mail and any attachments are confidential and privileged. If you have 
received this e-mail in error please notify us immediately and delete all 
received information instantly. Thank you.

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 14. juuli 2025 09:41
Adressaat: MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Juristide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna 
Tehnikaülikooli sotsiaalteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Finance Estonia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Jurist Julianus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; B2 Impact OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Placet Group OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Creditreform Eesti OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Era Liisingu Inkassoteenused OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Bondora AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OMEGA INVEST OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OÜ GS Core 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts PlusPlus 
Capital <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Revensen OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Modena Estonia OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; BB Finance OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Viru Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 04.08.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/783502ab-8013-403b-9a4f-983ecd8b7831

Pealkiri: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 13.07.2025

Registreerimise number: 8-1/8228-10.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
[/dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee]www.justdigi.ee 
<http://www.justdigi.ee>